2010/09/27

Kaip vykome i Zuruldi (Gruzija: 8 dalis)

Po varginancio vakarykscio zygio siandien nusprendeme pailseti. Pusryciavome velai,drabuziai dziuvo,galvojome kaip praleisime diena. Tiesa dar turejome issikraustyti is savo gyvenamosios vietos i kita nama netoliese. Del to labai nesigailejome,nes naujojoje vietoje net geriau ir vaizdas nuostabus i kalnus. Tik siek tiek stebina cianyksciu zmoniu elgesys ir verslo supratimas. Vis tik jau turizmas padares itaka ir pinigai tampa svarbiausia. O didziausi pinigai - tai ne pavieniai gyventojai, bet grupes. Taigi tau gali pasakyti bet kada,kad teks issikraustyti, nes atvyksta grupe. Kraustemes Kazbekyje,kraustemes ir cia. Aisku nauja vieta suranda patys seimininkai ir apgyvendina. Mestijoje turizmas kaip ir daugelyje graziausiu vietu - pagrindinis pajamu saltinis. Visam miestelyje vyksta statybos,statomi viesbuciai,restoranai,oro uostas, slidinejimo trasos,tiesiami keliai. Mes manome, jog cia esame paciu laiku, kol dar matome Gruzija dar visiskai turizmo nesugadinta.

O siaip zmones cia paslaugus ir draugiski. Pakeleje net nereikia stabdyti automobiliu,patys stoja ir siulosi pavezti. Beje, mums labai gelbsti tai, jog esame is Lietuvos ir kalbame rusiskai. Cia lietuvius myli.

Siandien pagalvojome,kad vertetu aplankyti muzieju Mestijoje. Muziejus nedirbo,bet rusu kalba pasakeme,kad mes is Lietuvos ir mus ileido ir netgi pinigu neeme.

Suzinoje, kad pakeliui is muziejaus galima padaryti trumpa keliu valandu zygi su graziais vaizdais,nusprendeme pasivaikscioti. Pakeliui mums sustojo kamazas ir vairuotojas pasisiule pavezti i Zuruldi-apie 14km. Musu planas nebuvo eiti taip toli,bet jei jau pasisiule,neatsisakeme,nes zinojome,kad ten bus grazu. Mums pasiseke,nes mus nuveze i pat kalno virsune ir sutarus,jog uz valandos kamazas vaziuos atgal,parveze i Mestija.

Vakare dar paskutini kart pasigrozejome kalnu vaizdais pro langa, suvalgeme gruziniska salyka ir uzmigome,nes ryt lauke ankstyva ir varginanti kelione prie Juodosios juros.