2010/09/06

Buriavome Mazūruose

Galų gale, galų gale.. po kelerių metų gavau IIeilės vairininko licenziją, kuri suteikia buriuoti jachta iki 4t ir 35m2 buringumo plaukioti vidaus vandenyse.
Prieš keletą metų su geru draugu lenku Ksavieru jau buvome Mazūrijos ežeruose ir plaukiojome nedidele jachtute pora dienų. Šįkart jau pačiam norėjosi suvaldyti jachtą.
Ksaviero pagalba išsinuomavome jachtą ir penktadienį po 4val kelionės kartu su Vaidu ir Egle jau buvome prieplaukoje Wilkasy miestelyje. Buvo jau vakaras ir dėl blogo oro bei matomumo bei nenusisekusio bandymo suvaldyti laivą tik varikliu atsišvartuojant teko praleisti naktį tame pačiame uoste. Kita rytą jau anksti išskubėjome plaukti. Vėjo buvo pakankamai ir po 10min palikus uostą jau kėlėme bures ir su šypsena veide plaukėme per ežerą. Viso po burėmis praleidome apie 8val, praplaukėme apie 23jurmyles (40km). Prisišvartavome Gižycko miestelyje. Uoste dušas brangokas 10zl, todėl pagal žemėlapį išėjome ieškoti baseino bei apžiūrėti miestelio. Lenkijoje kiekvienas miestelis turi arba mini vandens parką arba baseiną - ir mes radome tokį čia ir tik už 7zl.. sau paplaukiojome baseinu, pasedėjome 'džakuzi'. Poto dar alaus bokalas ir miegot į jachtą.
Sekmadienį kėlėmės vėl anksti ir paplaukėme dar keletą vanadų, tačiau nebuvo taip smagu, nes lijo lietus. Taigi ir pagal kontraktą netrukus turėjome grąžinti jachtą. Pirma privalu ją nuplauti ir sutvarkyti. Dar po 4val jau riedėjome Vilniaus gatvėmis.
Tai va, dar vienas būdas draugauti su vėju!
Vaidas skaito knygą sėdėdamas ant jachtos 'priekio'