Viskas paprasta ir nuoširdu - Mes susituokėme. Šventa priesaika prie altoriaus ir nieko kito išskyrus meilę. Tikrai gera mylėti.Ačiū visiems, kurie su mumis!
O šiaip, čia tik pradžia.. gyvenimas tik įsibėgėja :)
2009/06/04
Pakilome skristi kartu
2009/05/19
T4 skrenda
Taigi turėjau laiko išbandyti T4. ĮspūdžiaiBendrai
Aitvaro sparnų mojis 2,45m, taigi aitvaras tikrai nemažas, tačiau traukimas(dragging, pulling) visiskai nėra didelis.
Smagu, kad skrenda pučiant nedideliam 2-3m/s vėjui.
Reguliuojasi viršutinis bridlas. Šiems nustatymams aitvaras gan jautrus, todėl praplatėja valdymo prie įvairaus vėjo galimybės.
Precizikoje aitvaras tikrai puikus, nepasiduoda gūsiams, t.y. nepradeda drebėti ir šokinėti skrendant vienoje linijoje. Kampus, puslankius pavyksta daryti be problemų. Kiek bandžiau ir 2point landing'as nesunkiai pasidaro.
Trikinimas
Hm.. na aš tikrai dar tik pradžiamokslis trickinant, taigi ir nedaug ką galiu pasakyti.
Visų pirma bandžiau padirbėti su axceliu, po dešimt minučių gavosi puikiai figūrą atlikti i abi puses.
Darant turtle, reikia pakankamai didelio mosto. Tada padariau ir Lazy Susan.
Aitvaras sunkiai lenda į Fade poziciją (iš ko prasideda daug kitų triukų). Bandžiau ir su svoriu uodegoje ir be...sunkiai gaunasi, taigi dar reikės padirbėti.
Susirašiau su Peter'iu iš Airdynamics, tai jis man pasiūlė dar keletą 'tips&tricks' darant triukus.
Išvada
T4 -'competition' aitvaras - skrenda prie lengvo vėjo, kontrukcija neatrodo lengvai pažeidžiama, puikus precizijoke ir prsijaukinamas triukuose.
Dviem tokiais aitvarais skrisime poroje su Dalia, taigi mūsų laukia daug darbo, emocijų, laimingų akimirkų ir nusivylimų, bei svarbiausia daug gero laiko su aitvarais po atvirtu dangumi.
2009/05/11
Atvyko T4
Laukėm laukėm ir sulaukėm.. atvyko mūsų naujieji aitvarai - Airdynamics T4! JE!
Ką vertėtų paminėti tai, kad pirkti betarpiškai iš nuoširdžiai bendraujančio gamintojo yra iš tiesų geras jausmas. Su Peter'iu Taylor'u (Airdynamics vadu) derinome aitvaro spalvas, konfigūracijas, paprašėme pabandyti naujus aitvarus paskaraidinti ir bendravome įvairiais klausimais. Tikrai jauti lyg aitvarai, būtų sukurti specialiai tau, todėl jie įgauna visai kitą vertę. Mes tikrai esame jam labai dėkingi. Nors nesame profesionalai ir dar toli gražu neišnaudojame visų aitvaro galimybių, bet turime galimybę skristi poroje, vienodais aitvarais ir tobulėti tobulėti tobulėti.. svarbu, kad nelūžtų nei aitvarai nei aitvaristai :)
Kagi Dalia, kolkas dar skristi negali, bet aš nekantrauju skraidyti ir bandyti naujuosius T4.
Sekite blogą :) Bus nuotraukų iš pirmų testų!
Ačiū Airdynamics!
2009/05/04
Lūžo aitvaristas
Kartais lūžta aitvaro vamzdelis. Suskausta širdį, kai aitvaras nepatyrusių rankų ir vėjo pagalba bloškiasi į žemę ir kartais subyra į keletą dalių. Bet tai tik anglies pluošto vamzdeliai, - dažniausiai numojame ranka kaip į nevertą nervų ir liūdesio dalyką, nes užtenka vamzdelį pakeisti kitu ir vėl galima skristi.
Jei lūžta aitvaristas, problemų gerokai daugiau.Prieš porą savaičių lūžau aš. Tiksliau, lūžo raktikaulis dviejose vietose ir dar neaišku dėl alkūnės bei žasto. Neminėsiu čia kaip kodėl ir kas dėl to kaltas. Tik paminėsiu, kad tai buvo absurdiška situacija, o gydytojai stebisi, kad tokių lūžių per savo praktiką yra nedaug regėję.Tikrai nesinori auklėti ir patarinėti kitiems savo pavyzdžiu kažko nedaryti ar daryti. Kai kas sako, pagalvok, kokių baisesnių dalykų galėjo nutikti, o čia tik lūžis. Bet...Dabar yra pats faktas. Ne kas galėjo, jeigu būtų.. Dabar esu mažiausiai mėnesiui išmesta iš gyvenimo. Po to, beveik visa vasarą jokių aktyvių veiksmų, jokių baidarių, aitvarų, snorklinimo, šokių. Esu įrišta į įtvarą, kuris nuolat kelia skausmą. Pirmąją savaitę nuolatiniai lankymaisi ir konsultacijos pas gydytojus. Vaistai nuo skausmo, ištinusios rankos. Pati negaliu nei nusiprausti, nei apsirengti, nei susišukuoti, nei pasidaryti valgio. Važiavimas mašina sukelia skausmą ir yra didžiausia kančia. Miegoti galima tik ant nugaros, po mentimis pasikišus nepatogius paaukštinimus. Trumpam išėjau į lauką pasidžiaugti pavasariu ir gavau akies uždegimą nuo žiedadulkių, nes imunitetas nusilpo - visą laiką prabuvus kambary, nesu pratusi prie pavasario. Nors viena akis nuolat verkia ir vos mato, džiaugiuosi, kad po dviejų savaičių jau galiu normaliau naudotis kompu. Prieš tai tebuvo spaudinėjimas kaire ranka. Dabar jau šiek tiek ir dešinė gali dirbti, kol stipriai neištinsta. Kai menties skausmas atlėgo, problemą kelia ištinus ranka. Gydytojai spėlioja kad dar gali būti skilęs dilbis ir žastas. Bet ne tame esmė, ne tam rašau, kad gaučiau užuojautos, ar vėl kažkas pasakytų: pagalvok, kad galėjo būti blogiau, arba nereikėjo daryti to ir ano. Užuojautos turiu pakankamai iš pačių artimiausių ir mylimiausių žmonių. Rašau, nes man labai įdomu išdėstyti savo suvokimą, kuris būnant sveikai tikriausiai ir neateitų. Vistik turiu mėnesį laiko viskam perkratyti savo galvoje.
Kad ir koks tai būtų susirgimas, jis yra, ir aš dėkinga šiuo atveju dėl keleto dalykų. Turbūt tik nesveikas žmogus supranta, kokia laimė yra būti sveikam. Sveikas žmogus tai žino, bet tik susirgęs tai pajauti taip stipriai ir taip skaudžiai. Visi gyvenimo laimėjimai, tikslai, problemos, ginčai tampa tokie menki, kad apie juos net nesinori galvoti. Tikrai atrodo, jog kai pasveiksiu, būsiu pats laimingiausias žmogus pasaulyje.
Labai keistai jaučiuosi, nes gyvenimas nesustoja. Visi žmonės toliau gyvena savo geresnius ar blogesnius gyvenimus, viskas teka savo ritmu. Pasaulis, atrodo, sukasi kaip už stiklo. Esu labai dėkinga tiems, kurie kartais aplanko ar pasiteirauja kaip sekasi. O ypač gera, kai tiek daug žmonių prisiminė mano gimtadienį. Kad ir kaip tai bebūtų žiauru, tokiais atvejais supranti, kas yra tavo draugai.
Po trijų savaičių sakysiu santuokos priesaiką. Dėka mano ligos ši priesaika man turės visai kitą prasmę. Dabar kiekvienas jos žodis man reikš labai daug ir bus labai tikras.
Aitvarus galėsiu leisti tik už poros mėnesių. Kaip nors išlauksiu. Su mylinčių žmonių pagalba visada lengviau.
2009/04/07
Mokėmės skristi pas anglus
Kelionę pas anglus planavome nuo rudens, nuo tada, kai jie atvyko i Lietuvą ir pakviete mus apsilankyti pas juos. Nusprendėme palaukti pavasario, šiltesniu orų ir pasinaudoti kvietimu. Turėjome keletą kelionės tikslų: aplankyti Allan ir Marilyn Pothecary (žinomus kaip Close Encounters) - "išprotėjusius" dėl aitvarų žmones, taip pat išbandyti kuo daugiau ir išsirinkti komandinius aitvarus bei skristi skristi skristi. Visi norai atsipirko su kaupu. Praleidome ten nepilnai 4 dienas, bet parsivežėme tiek įspūdžių, kod rodos buvome ten mažiausiai savaitę atostogų. Beje, ten jau žydi sodai ir pavasaris įsibėgėjęs.
Stanstede nusileidome ketvirtadienį po pietų. Allan pasitiko mus oro uoste ir apgyvendino savo namuose. Tokios šiltos ir nuoširdžios viešnagės nesitikėjome. Visų pirma Allanas pabrėžė, jog miegosim lovoje, kurioje miegojo ir pats Carl Robertshaw :). Valgėme Allano ir Marilyn gaminamą maistą (nors apie anglišką maistą būtų atskira tema, tik trumpa išvada, jog lietuviško maisto niekas nepakeis). Dar ta patį vakarą po kelionės išvažiavome skristi. Vieta, kurioje dažniausiai Close Encounters skraido - ganykla prie žymiųjų Stonehenge. Su šypsena žiurėjome, kaip Allanas nušvinta iškėlęs aitvarą ar turėdamas galimybę pasidalinti aitvarų valdymo patirtimi. Atrodo, galėtų pasakoti ir pasakoti ir mokyti be galo. Mes pavargdavome, o jis dar ne :) Va tiek aitvarų veždavomes skristi kasdien + Marilyn paruošti pietūs + 4 žmonės - viskas tilpdavo į Ford Focus.
Penktadienį iškart po pusryčių vėl išvažiavome skristi. Išbandėme T4 UL, skridome su HQ Falcon'ais. Vėjas ypatingai nedžiugino, todėl tą dieną Allanas mus pavežiojo po vietinius miestelius. Surinkome keletą lobiukų. Aplankėme Salisbury. Senas, jaukus tipinis angliškas miestas, žymus savo katedra su aukščiausiu bokštu Didžiojoje Britanijoje.
Esant beveik nuliniam vėjui buvo puiki proga išbandyti vienastropį HQ Hybrid 240. Tikras meditacinis aitvaras. Sklendžia kaip paukštis. Plačiai ir aukštai jei tik stropos pakanka. Šį aitvarą matėme sklendžiantį patalpoje aitvarų festivalyje Diepėje. Dabar turėjome galimybę patys išbandyti.
Vakare jau buvome besėdantys vakarieniauti, tačiau pamatėme, kad pradėjo "pūsti" ir staigiai išrūkome į artimiausią futbolo aikštelę. Mokėmės pakelti aitvarą iš bet kokios padėties, teisingai nuleisti, axelį, porinio skridimo ir t.t. Bandėme pakelti HQ Trion, bet jam vėjo neužteko. Tuo tarpu Falcon'ai visai neblogai skrido. Parsivežėm daug mažų naudingų patarimų, kurie šiaip į galvą patiems nebuvo atėję. Kaip pvz. kai stropos tampa nevienodo ilgio, kad nereiktų nuolat vienos trumpinti, užtenka prie rankenos pririšti keletą mazgelių ir esant poreikiui stropą pailginti ar patrumpinti juos perkeliant. Taip pat pasinaudojome patarimu stropų gale prie bridlų pridėti prailginimus tam, kad skrendant poroje nenukentėtų stropos, o tai viena pažeidžiamiausių vietų.
Šeštadienį buvo suplanuota kelionė į Southampton'ą apsižvalgyti ir šalia esančio Portsmouth - vėlgi paskristi. Ten mūsų laukė visa aitvaristų chebrytė, 4 Matrix mums atėjus suskrido "Welcome baletą". O chebrytė rimta, kaikuriem ne mažiau 70, bet skrenda... na nieko, kai aš 70 sulauksiu irgi neprasčiau pavarysiu tikiuosi.Buvome pakviesti skristi 6 Overių komandoje. Ima jauduliukas, kai jautiesi atsakingas už kitus, bet labai smagu, kai pavyksta suplanuoti elementai. Beto: dėkui Toniui už palaikymą.
Neišvengėm ir nelaimės, du Overiai susidūrė. Džiaugėmės širdyje, kad ne mūsų :)
Tonis
Tonis trikina.. bando Airdynamics Insider..jam 70..jis nežada sustoti..nuolat suka suktinukę ir diskutuoja, kad vėliau bandytas Widowmaker'is netoks gerulis.
Teko išbandyti ir žymųjį tituluotąjį Carl Robertshaw Fury. Pastarasis buvo vienas iš variantų renkantis komandinį aitvarą. Tačiau anglai buvo teisūs -Fury ne merginoms. Pagrindinis aitvaro minusas, kad didelis sparnų mojis sukuria nemažą trauką ir netgi prie nedidelio vėjo reikia daug jėgos. Pučiant stipriau, sunkiai jį išlaikiau. Anglai juokavo, kad šis aitvaras sukurtas tokiems jaunuoliams kaip Vito, t.y. aukštiems ilgarankiams. Fury reikalauja stiprių ir didelių judesių.Gan mielas ir paklusnus pasirodė Sky Burner Widowmaker. Axelį jis vartė be jokių problemų ir labai stabiliai. Net Vito sau ramiai axelino, ko prieš tai nesugebėjo padaryti su nei vienu aitvaru (sorry, Vito).
Vėjui sustiprėjus buvome supažindinti su super vented T2. Šis aitvaras sukurtas prieš 10 metų yra užsitarnavęs komandinio aitvaro vardą. Jį savo krepšyje turi pats Ray Bethell. Dabar T2 gaminamas tik pagal atskirus užsakymus. Priklausomai nuo vėjo stiprumo, šiam aitvarui galima nuimti arba pridėti vėjo absorberius.
Sekmadienį vėl skridome. Tą dieną mums savo "show" rodė Close Encounters. Netgi su muzika.
Beje balandžio 26d. Anglijoje vyks aitvarų baleto varžybos, kur bus vertinamas vienintelis kriterijus - atitikimas muzikai. Manau, visai nebloga idėja.
Paskutinę savo viešnagės dieną pasinaudojome galimybe paskraidinti Atelier Transfer. Kažkada paklausiau Allan, jei iš visų jo kadanors skraidintų aitvarų reikėtų išsirinkti tinkamiausią aitvarą komandai, ką jis pasirinktų. Ir jis atsakė Atelier Transfer. Todėl labai norėjosi šį aitvarą patiems pabandyti. Labai solidus ir gan lėtas aitvaras, labai stabilus ir turintis nemažai jėgos. Precizinis bet ir darantis triukus, tik labai lėtai. Tačiau kai reikėjo apsispręsti, jo nepasirinkome. Tranfer sukurtas Ramlal Tien. Kai pirmą kartą pamačiau kaip skrenda Ramlal komanda Basingstoke, likau nustebinta. Gaila, pernai jie negalėjo atvykti i Lietuvą. Šiemet Ramlal Tien man parašė pats ir pasisiūlė atskristi pas mus. Galbūt, kažkada turėsime progos pasimokinti ir iš jo ir jo komandos.
Taip pat išbandėme ir Benson'o Deep Space. Jei labai labai atvirai, man labiau patiko Widowmaker, kas liečia trikinimą, bet Vito tiesiog įsimylėjo Deep Space - "šį didelį žaislą".
Ir galiausiai mūsų pasirinkimas: Airdynamics T4 STD. Puikus, precizinis aitvaras, atitikęs visus mūsų keltus poreikius. STD versija kuo puikiausiai laikėsi ore net ir esant labai silpnam vėjui, kai Transfer ar Falcon nebuvo net šansų pakelti. Išbadėme ir Vented bei UL versijas.
Kreipėmės į Peter Taylor'ą (Airdynamics vadą) ir apsitarę užsakėme aitvarus. Jau laukiam nesulaukiam savo gaminamų dviejų T4 :) Geras jausmas žinoti, kad tavo aitvarą gamina pagal užsakymą ir derinti įvarias jo gamybos detales. Šiandien galiausiai apsisprendėme dėl audinio spalvų ir išdėstymo. Beje, mums labai pasisekė, jog paėmę T4 labai geromis sąlygomis gavome du T2 Vented. Parsivežę šiuos aitvarus i Lietuvą iškarto pakrikštijome prie Balto. Kaiptik putė stipriai. Bandėme sklandyti ir bražyti figūras, bet trumpai, nes buvom labai pavargę po beveik bemiegės nakties oro uoste.
Tai tiek iš mūsų trumpos, bet turiningos kelionės. Lauksim ir skrisim...
2009/03/12
Vieną kartą ant Galvės ežero
Tai buvo žiemos pabaiga. Stiprus vėjas, nedidelis šaltukas bei šviečianti saulė vijo mus iš namų. Pasukome Trakų link apsiginklavę aitvarais bei Mončiaus snieglente.
Vėjas nebuvo super stiprus, o ir mano powerkite'as nelabai didelis, taigi didelės traukos nebuvo, tačiau vistiek bandėme pakinkyti vėją aitvaru ir snieglente. Nors greitis ir nebuvo didelis, bet pračiuožti kelis kartus po 200-300 metrų pavyko :)
Reikia didesnio aitvaro esant mažesniam vėjui; bei man asmeniškai dar reikia geresnių snieglentės valdymo įgūdžių:)
Mončius, Indrė, Chyvas, Frontas bei Dalia dar spėjo paleisti ir kitus aitvariukus. Aš tuo tarpu spėjau eilinį kartą sulaužyti mūsų FC :(
Tikrai fantastiška saulėlydžio (ir FC) nuotrauka.
P.S. Autorinės nuotraukų teisės priklauso Chyvui.
2009/03/08
Ryga - Vilnius: vežėm pavasarį
Ryte prasimerkus pirmiausia pamačiau žaliais drugeliais išmargintas lubas, o pro langą švietė saulė. Atrodo į Rygą pavasaris atėjo anksčiau. Papusryčiavę ir prisipylę termosą karštos arbatos išvažiavome Jūrmalos link. Pakeliui paėmėme keletą lobių. Prieš keletą dienų Latvijoje TV rodė laidą apie geocaching'ą, taigi geocacher'ių čia iškart padaugėjo. Tai mums papasakojo vieno lobio beiškant sutiktas geocacher'is, tai pastebėjome ir iš log'ų. Beje kai kurie latviai lobių ieško naktim.
Jūrmaloje į švyturį lipti neišdrįsome. Pasilikome kitam kartui :) ėjome geriau aitvarų leisti. Vėjas nebuvo idealus, bet neblogas. Ech, greičiau atšiltų. Labai norisi skristi.Vilniaus link užsukome į Iecavą pasivaikščioti po parką ir toliau Bauskos pilį lobio paimti.
Labai stengėmės vežamo pavasario nepamesti, bet Lietuvoje pasitiko niūri dulksna ir žvarba. Tikimės, pavasaris čia tuojau pasirodys.
2009/03/07
Paprasčiausias būdas pabėgti
Dabar rašau iš Rygos. Tiesiog pastaruoju metu taip pavargome nuo streso, darbų ir šalčio, kad pajutome neatidėliotiną poreikį pabėgti. Iš patirties žinau, kad geriausiai plauna mintis nauji vaizdai ir nauji žmonės. Kaip tai padaryti neimant atostogų ir neišleidžiant puse atlyginimo?.. Nei aš, nei Vito nebuvome Rygoje. Girdėjome, kad ten gražu, be to yra daug cach'ų. Reiškia nuspręsta. Atsikėlėme pieš 7 ir palikę Smalei saugoti namus išvažiavome.
Rygoj iš tikro gražu. Gražus senamiestis. Aplink senamiesti man dvelkė sovietiniais laikais, bet sanamiestį verta aplankyti. Vaikščiojome pagal cach'ų žemėlapį (įsitikinome, kad latviai lobiukus slepia tikrai išradingai). Sukorėme beveik 17km. Mintys tikrai išsivalė, visi rūpesčiai pasiliko kažkur Lietuvoje. Be to oras buvo nuostabus. Nei vieno debesėlio ir kvepia pavasariu. Dabar pavargę ir išsišiepę (su alaus buteliu) sėdime jaukiame hostelyje. Čia kažkur turėtų būti židinys, sauna, čia galima rūkyti shisha ir garsiai leisti muziką :DD Šiandien jau vaikščioti nebesinori. Ryt važiuosime prie jūros leisti aitvaro.Aukštai
Per Dauguvą milžinas Kristupas nešiojo žmones. Tai pasakoja legenda apie Rygą.
Gerai varo
Seniausio Baltijos šalyse kino teatro posteriai vis dar piešiami.
2009/02/10
Skraidymo sezonas atidarytas
Praėjusį šeštadienį paėmėme stropas į rankas pirmą kartą šiais metais. Skraidymo sezoną atidarė FC.Kauniečių aitvaristų buvome pakviesti i Kauną skristi ant marių ledo.
Ne tik aitvarai tą dieną buvo ant ledo.Oras truputį per daug atšilo, ledas buvo šlapias, o man, kaip visada, vistiek buvo labai šalta. Bet gražu.
Niekaip nesuprantu, kaip žmonės skrenda žiemą... :)Vis dar labai gaila Overiuko, kad ir kur jis dabar bebūtų : (
Jau pradėjome dairytis naujų aitvarų šiems metams. Svarbiausias kriterijus - komandinis aitvaras. Imsime du.
2009/01/14
Ola amigos! Grįžom is Meksikos
Grižome pirmadienį vėlai ir kitą dieną iškarto į darbą. Dar kankinama "jetlag'o", užkritusia nuo "snorklling'o" ausim mintimis dar nenoriu būti čia, kur liūdni veidai, pokalbiai apie krizę ir visur stresas. Dar norisi pabūti ten, kur šilta, jūra kieme ir kur galima pabėgti į kitą nuostabų pasaulį tik ikišus galvą į sūrią jūrą. Snorklinti pabandžiau pirmą kartą ir užkabino. Panašiai kaip aitvarų leidimas, kai tikrovė pasilieka kažkur toli. Todėl ir norisi šią kelionę aprašyti aitvarų bloge, nors aitvaro net nebuvau ten išskleidus. Norėjau tai padaryti, aitvarą vežiausi, bet per mano žioplumą Overis liko kažkur: gal Gatwicko oro uoste, gal lėktuve. Kažkur tikriausiai liūdi. Kad ir kaip po to jo ieškojome, neberadome. Vienintelė paguoda ta, kad leisti jo beveik nebūtų buve kur, Cancun'o ir Akumal'o paplūdimiai siauri, nors vejo buvo daug ir gero. Ateis pavasaris, įsigysiu naują, jau pradėjau dairytis, kas galėtų pakeisti Overį.
Merida - miestas, kurį pasiekėme vėlai vakare, todėl apžiūrėti pavyko tik kitos dienos ankstų rytą.
Ir kaip gi be iguanos. Sėdėjo ant akmens ir viską matė.
Kelias i San Cristobal veda per kalnus, siauras ir su daug daug "gulinčių mentų". 100 km atstumą važiavome 4 valandas. Pakeliui į San Cristobal sustojome prie krioklių ir kaskadų.
Paskutines atostogų dienas praleidome name prie jūros Akumal. Jūrą turėjome kieme, tuščią, su keletu atostogaujančių amerikiečių ant kranto ir keliais snorklintojais. Anksti ryte stebėdavau kaip iš jūros pateka saulė, o vakare mėnulis. Draugas iš Sicilijos skaitė knygą "Jūra Vandenynas". Viena geriausių mano skaitytų knygų, pati tinkamiausia knyga skaityti toje vietoje. Tik kodėl jis ją skaitė angliškai pats būdamas italas taip ir nesupratau. Itališkai ta istorija turėtų skambėti daug kartų gražiau.
Norėtųsi dar daug visko aprašyti, nes vėliau daug prisiminimų išblanks, bet paliksiu kitam kartui.